ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΑΞΙΔΙΟΥ- ΟΜΑΔΕΣ, ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ – ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

2ο SYM ROAD TRIP – CRETE 2015.

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΑΞΙΔΙΟΥ, ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ, ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ.

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΑΞΙΔΙΟΥ- ΟΜΑΔΕΣ

Το test event, παρά το γεγονός ότι θα πραγματοποιηθεί στην Ελλάδα, παρουσιάζει ιδιαιτερότητες  λόγω, του αριθμού συμμετοχών ~30 scooters, της κίνησης σε άγνωστους επαρχιακούς δρόμους, του αριθμού των   χιλιομέτρων.

 

Θα κινούμαστε σαν ένα γκρουπ & ο καθένας από εμάς θα πρέπει να είναι σε θέση αν χρειαστεί να φτάσει στα καθορισμένα  σημεία ανασυγκρότησης, που για όλη την διάρκεια της εκδρομής, ορίζονται τα εξής:

  • Τα καταστήματα των συνεργατών που θα επισκεπτόμαστε σε κάθε νομό της Κρήτης
  • Tα ξενοδοχεία όπου θα διανυκτερεύουμε καθημερινά

 

Για το λόγο αυτό θα σας εφοδιάζουμε καθημερινά  με το ημερήσιο πρόγραμμα, το οποίο θα περιλαμβάνει:

  • Το χάρτη με τη διαδρομή της ημέρας
  • Την διεύθυνση των καταστημάτων & των συνεργατών που θα επισκεφτούμε
  • Τη διεύθυνση και τα τηλέφωνα του ξενοδοχείου που θα διανυκτερεύουμε
  • Χρήσιμες άλλες πληροφορίες

 

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ

  1. Απαγορεύεται το προσπέρασμα εντός της ομάδος

Είναι επικίνδυνο και γενικώς αχρείαστο να προσπερνάμε άλλες μηχανές όταν οδηγούμε  σε γκρουπ.

  1. Οδηγούμε με βάση τη μοτοσικλέτα πίσω μας, όχι τη μοτοσικλέτα μπροστά μας.
  2. Το ρυθμό του γκρουπ τον ορίζει ο πρωτοπόρος και όλοι πρέπει να τον σεβαστούν αποδεχόμενοι ότι πρέπει να είναι ανεκτός από όλους τους οδηγούς “αργούς” ή “γρήγορους” και αναλόγως των κυκλοφοριακών συνθηκών και της κατάστασης του οδοστρώματος.

Φροντίζουμε πάντα να έχουμε τουλάχιστον μια μοτοσικλέτα πίσω μας  σε οπτική επαφή, με τους

καθρέφτες. Με αυτό τον τρόπο, δεν χωρίζεται το γκρουπ, ακολουθεί ο ένας τον άλλο και ταξιδεύουμε με

σταθερές ταχύτητες και φυσικά χωρίς να χάνεται κανείς.

  1. Τήρηση σωστής απόστασης από το προπορευόμενο όχημα

Διατηρούμε ικανή απόσταση μεταξύ μας για να χωράνε να μπουν – αν χρειαστεί –  ανάμεσά μας στη διάρκεια της προσπέρασης, αυτοκίνητα ταχύτερα.

  1. Κατά την οδήγηση σε οδό ταχείας κυκλοφορίας (Εθνική Οδό), οδηγούμε πάντα στην αντίθετη πλευρά της ίδιας λωρίδας από τον προπορευόμενο μας.
  2. Δε διακόπτουμε την πορεία μας για κανένα λόγο

Αν ακινητοποιηθεί κάποιο scooter της ομάδος μας, το προσπερνάμε. Θα σταματήσει για βοήθεια η ‘σκούπα’.

  1. Θέση Οδήγησης στον δρόμο

Ο βασικός κανόνας είναι, ο πρώτος αναβάτης κρατά πάντα την αριστερή πλευρά της λωρίδας ο δεύτερος κρατά την δεξιά, ο τρίτος πάλι την αριστερή και ούτω καθεξής.

  1. Προσπέραση

Προσπερνάμε πάντα, μόνο όταν μας δώσει σήμα ο πλοηγός. Δεν προσπερνάμε όλοι μαζί και όχι περισσότερες από δύο μοτοσικλέτες τη φορά. Ο πρώτος βλέπει το δρόμο μπροστά, σιγουρεύεται ότι μπορεί να προσπεράσει εκείνος και ο πίσω αναβάτης, και κάνει νόημα για προσπέραση. Μετά, οι άλλοι δύο αναβάτες και ούτω καθεξής. Έτσι προσπερνούν όλοι με ασφάλεια και διατηρούν την ακεραιότητα του γκρουπ.

Από τη συμπεριφορά μας  θα  εξαρτηθεί η επιτυχία του event , το καλό κλίμα σε όλη τη διάρκειά της  και τέλος η ασφαλής επιστροφή όλων μας.

Πρέπει λοιπόν να λειτουργήσουμε ως ομάδα και αυτό απαιτεί:

  • Πνεύμα συνεργασίας
  • Καλή διάθεση
  • Υπομονή
  • Προσοχή σε όλες μας τις ενέργειες, όχι μόνον όταν οδηγούμε αλλά και τον υπόλοιπο χρόνο
  • Τήρηση του κώδικα οδικής κυκλοφορίας
  • Τήρηση των οδηγιών των διοργανωτών
  • Τήρηση του προγράμματος ώστε να μην υπάρχουν καθυστερήσεις

 

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

  1. ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
  • Κράνος
  • Γάντια μοτοσυκλέτας
  • Σετ αδιάβροχα
  • Κλειδαριά ασφαλείας

 

  1. ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ
  • Μπουφάν μοτοσυκλέτας με ενισχύσεις
  • Καπέλο
  • GPS
  • Μπότες μοτοσυκλέτας